-
Resultats d’aprenentatge assolits.
(llevar
bolquers, autonomia alhora de menjar,...)
-
Grau de motivació.
-
Grau d’autonomia assolida.
-Gestió
de les emocions a l’aula.
-Expressió
de vivències, sentiments i opinions.
-
Traspàs eficient de la informació: circulars, relació amb els
pares,...
-Tutoria
individualitzada: orientació.
-Potenciació
del treball en equip del professorat.
-Professorat-alumnat-AMPA
-Coordinació
entre aules, cicles, professorat,...
OPORTUNITATS
-Gran
implicació de les famílies: material per manipular, etc.
-Bona
resposta entre família-escola.
-Material
preventiu (baveralls de l’escoleta, baveros, roba de recanvi, etc.).
-Ambient
de poble
-Parc a davant l’escoleta
-Ambient
tranquil (de l’exterior de l’escola que permet fer passejos,...).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada