- Desenvolupament de l’autonomia de l’infant (berenar tots sols, llevarI i posar les jaquetes i sabates, control d'esfínters, anar al WC tots sols...)
- Accés a patis.
- Material o recursos a l’altura de l’infant (cadires, taules, wc, rentamans)
- Projecte berenar fruita comunitari.
- Implicació de l’infant en activitats
- Simbolització adequada de l’infant
- Cura i higiene personal adequada.
- Respecte cap als temps pertinents (a l’hora de berenar tots asseguts,...)
- Aula neta
- Bona decoració i abundant, per exemple de les estacions de l'any (primavera), fotografies dels infants amb les famílies, etc.
- Lluminositat, llum natural, portes de vidre transparents correderes.
- Molta relació i comunicació amb les famílies, a través de les noticies escrites a l'agenda. Poden escriure tant els pares com la mestra.
- Mobiliari adeqüat i en bon estat.
OPORTUNITATS
- Accés al parc, enfront de l'escoleta.
- Disponibilitat de diferents patis. Pati a fora, just al sortir de l'aula.
- Comunicació diària amb les famílies tant a nivell oral com escrit.
- Participació de les famílies
- Ambient de poble, molts infants i famílies es coneixen entre ells.
- Coordinació entre famílies per dur marterial.
- Zona tranquil.la
- Fàcil accès a l'aula
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada