dijous, 26 d’abril del 2012

VALORACIONS

 VALORACIÓ DE LES PRÀCTIQUES FINS ALESHORES


Primer de tot, m'agradaria començant valorant aquest període de pràctiques com una experiència molt positiva i molt profitosa. En el meu cas, és el primer cop que estic a dins una aula i que estic en un període d'aprenentatge continu i de descobriments. Fins aleshores, hem estudiat tot el que cal saber per poder ser una bona mestra, i ara tenim la oportunitat de posar-ho en pràctica, de saber quines intervencions són les més adients, veure diferents propostes d'activitats, les interaccions dels infants, les relacions amb els adults... i moltíssimes coses més, que ara estam vivint en primera persona.

Durant aquest poc temps que he estat a l'aula, i al centre, m'he adonat de la quantitat de coses que ha de tenir en compte una mestra, les coses que ha de fer desde que s'aixeca fins que se'n va a dormir per poder vetllar per els seus infants, perquè la feina no s'acaba quan surts del centre. S'ha d'estar molt pendent i s'ha de treballar diàriament perquè tot funcioni i rotlli, però, en el meu cas, cada dia les ganes són més fortes, de cada dia m'agrada més i no em sap gens de greu treballar per al centre i per el infants, perquè la recompensa no és pot comptar.
També cal dir, que l'escoleta té marcants uns valors, unes actituds, una metodologia de treball recollits en el seu PEC, i que tots vetllam per fer-ho possible i de la millor manera. A més m'agrada molt la manera que té el centre de treballar, ja que som com una petita comunitat que treballa conjuntament per seguir endavant, així com les famílies. Donar-els-hi les gràcies per fer possible tot el que estan realitzant i oferir la seva ajuda sempre que sigui possible, és molt gratificant comptar amb les famílies en els temps que correm en els quals disposam de pocs recursos, materials, disponibilitat, etc, amb una mica d'ajuda de tots, seguim endavant!
Finalment, dir, que aquesta és una experiència inoblidable que segurament, recordaré la resta de la meva vida, estic vivint un moment com a estudiant molt gratificant, que ens fa ganes seguir endavant, seguir lluitant i estudiant per poder ser mestres, esperem, que en un futur proper i poder gaudir de la màgia de les aules d'educació infantil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada