dimecres, 21 de març del 2012

FORTALESES I OPORTUNITATS DE L'AULA

FORTALESES

  • Desenvolupament de l’autonomia de l’infant (berenar tots sols, llevarI i posar les jaquetes i sabates, control d'esfínters, anar al WC tots sols...)
  • Accés a patis.
  • Material o recursos a l’altura de l’infant (cadires, taules, wc, rentamans)
  • Projecte berenar fruita comunitari.
  • Implicació de l’infant en activitats
  • Simbolització adequada de l’infant
  • Cura i higiene personal adequada.
  • Respecte cap als temps pertinents (a l’hora de berenar tots asseguts,...)
  • Aula neta
  • Bona decoració i abundant, per exemple de les estacions de l'any (primavera), fotografies dels infants amb les famílies, etc.
  • Lluminositat, llum natural, portes de vidre transparents correderes.
  • Molta relació i comunicació amb les famílies, a través de les noticies escrites a l'agenda. Poden escriure tant els pares com la mestra.
  • Mobiliari adeqüat i en bon estat.
OPORTUNITATS

  • Accés al parc, enfront de l'escoleta.
  • Disponibilitat de diferents patis. Pati a fora, just al sortir de l'aula.
  • Comunicació diària amb les famílies tant a nivell oral com escrit.
  • Participació de les famílies
  • Ambient de poble, molts infants i famílies es coneixen entre ells.
  • Coordinació entre famílies per dur marterial.
  • Zona tranquil.la
  • Fàcil accès a l'aula

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada